КРУГЛИЙ СТІЛ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ БОРИСЛАВСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
У середу, 22 вересня 2021 року директором КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бориславської міської ради Іриною Татомир було проведено круглий стіл «Створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ДНЗ: виклики та завдання» для керівників та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів Бориславської територіальної громади. У ході засідання круглого столу було обговорено умови створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти, розглянуто нормативно-правову та методичну базу, якою слід керуватися при її створенні, механізми обрання правильної моделі та алгоритми дій дошкільного навчального закладу. Визначено вимоги до самооцінювання освітньої діяльності та управлінських процесів. Особливу увагу було акцентовано на міжнародній методиці з оцінювання дошкільного освітнього середовища ECERS, яка дає змогу сприяти індивідуалізації освіти, урізноманітнити види діяльності дітей у дитсадку, наголосити на важливості комунікації вихователів з дитиною та підвищити значення середовища, в якому розвивається дитина. Ірина Татомир надала детальні роз’яснення щодо необхідності забезпечення відповідності напрямів самооцінювання орієнтовним критеріям та індикаторам, які допоможуть виокремити слабкі й сильні сторони в організації освітнього та управлінського процесів і визначити шляхи розвитку закладу освіти. Результатом обговорення стало презентування проєкту Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в ДНЗ, Положення про булінг та академічну доброчесність, примірного зразка стратегії розвитку ДНЗ. У заході взяли участь 12 керівників ДНЗ Бориславської територіальної громади, які попередньо мали змогу ознайомитись з розробленими працівниками Центру професійного розвитку педагогічних працівників зразками документів з метою надання допомоги керівникам та іншим педагогічним працівникам в організації роботи з визначення політики забезпечення якості освітньої діяльності та формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти.



