ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ПСИХОЛОГА КУ”ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ”
Термін подання документів для участі у конкурсі
з 13 вересня 2023 року до 02 жовтня 2023 року.
- Найменування і місцезнаходження закладу освіти:
КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бориславської міської ради, вул. Шевченка, 42, м. Борислав, Львівської області, каб. 44
- · Найменування посади та умови оплати праці:
психолог (0,25 ставки) ; умови оплати праці: 14 тарифний розряд
Кваліфікаційні вимоги до психолога Центру відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:
- є громадянином України;
- вільно володіє державною мовою;
- має вищу педагогічну освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста);
- стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше п’яти років,
- досвід впровадження інновацій, педагогічних новацій і технологій у системі освіти, у тому числі інформаційно-комунікаційних, організаторські здібності.
- Перелік документів для участі у конкурсі:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копію паспорта громадянина України;
- копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше п’яти років на день їх подання;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі;
- заяву про присутність близьких родичів у складі конкурсної комісії.
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.
- Місце подання документів для участі у конкурсі:
вул. Шевченка, 42, м.Борислав, Львівської області,
КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бориславської міської ради, каб. 44
- Дата та місце початку конкурсного відбору, етапи його проведення :
Конкурсний відбір відбудеться 5 жовтня 2023 року за адресою:
вул. Шевченка, 42, м.Борислав, Львівської області,
КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бориславської міської ради, каб. 44
Конкурс складається з таких етапів:
- прийняття рішення про проведення конкурсу;
- оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
- прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
- перевірка поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;
- допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
- проведення конкурсного відбору;
- визначення переможців конкурсу;
Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
- перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту» (додається);
- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання (додається);
- · Прізвище та ім’я, номер телефону та адреса електронної пошти уповноваженої надавати інформацію про конкурс.
Татомир Ірина Любомирівна
Тел.: 095 764 0246
Ел.пошта: Centr.Boryslav2020@gmail.com
Додаток
Перелік тестових завдань
- Скільки часу відводиться практичному психологу на індивідуальну психодіагностику (обстеження, обробку результатів, оформлення висновків і рекомендацій) одного учня або педагогічного працівника:
А) 8;
Б) 6;
В) 10.
2. Скільки часу відводиться практичному психологу на групову психодіагностику, соціально-психологічні дослідження (обстеження, обробку результатів, оформлення висновків та рекомендацій) для одного класу (в годинах):
А) 16,5;
Б) 8,2;
В) 33.
3. Скільки часу відводиться практичному психологу на групову корекційно-відновлювальну та розвиткову роботу (в годинах):
А) 14;
Б) 40;
В) 19.
4. Періодичність проведення «години психолога» для кожної групи/класу:
А) 1 раз на тиждень;
Б) 2 рази в рік;
В) 1 раз на місяць.
5. Тижневе навантаження практичного психолога на повну ставку у закладах загальної середньої освіти становить:
А) 60 год;
Б) 40 год;
В) 20 год.
6. Хто у ЗЗСО затверджує графік роботи практичного психолога:
А) завуч з виховної роботи;
Б) методист відділу освіти;
В) директор.
7. До функцій практичного психолога з супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП) належить:
А) соціально-педагогічний патронаж дитини з ООП та її батьків;
Б) соціалізація та адаптація дитини з ООП у новому колективі;
В) вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП.
8. Практичний психолог закладу та/або установи освіти бере участь в:
А) роботі громадського самоврядування закладів освіти;
Б) роботi педагогічної ради, психолого-педагогічних консиліумів, семiнарiв і засiдань методичних об’єднань;
В) діяльності батьківських комітетів.
9. Атестація практичних психологів та соціальних педагогів у системі освіти здійснюється відповідно до:
А) типового положення роботи психологічної служби закладів освіти;
Б) чинного законодавства;
В) правил внутрішньо трудового розпорядку.
10. Діагностично-прогностична функція роботи психологічної служби передбачає:
А) визначення стратегії, мети, завдань, планування діяльності психологічної служби та координація взаємодії учасників освітнього процесу;
Б) психолого-педагогічне вивчення чинників становлення особистості, її індивідуального розвитку;
В) надання допомоги у вирішенні проблем щодо розвитку, виховання, навчання та формування психологічної і соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
11. Під корекцією у роботі психологічної служби слід розуміти:
А) форму активного співробітництва, направлену на удосконалення, розвиток, формування особистості;
Б) усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
В) метод формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
12. Що із переліченого не належить до посадових обов’язків роботи практичного психолога:
А) застосовувати у роботі психологічний і соціологічний інструментарій, рекомендований для використання;
Б) ведення обліку кількості учнів у закладі;
В) знати чинне законодавство щодо діяльності психологічної служби у системі освіти та інші нормативно-правові акти, пов’язані з його діяльністю.
13. Яким повинен бути стаж роботи психолога на присвоєння вищої кваліфікаційної категорії:
А) 8 років;
Б) 5 років;
В) 3 років.
14. Соціальні педагоги здійснюють соціально-педагогічний патронаж:
А) учнівських колективів та органів громадського самоврядування;
Б) викладацьких колективів, учнів та окремих представників батьківських комітетів.
В) здобувачів освіти, колективу та мікрогруп, осіб, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах;
15. Що не належить до напрямів діяльності психологічної служби ЗЗСО:
А) діагностика, профілактика, корекція;
Б) виховання, освітня діяльність;
В) консультування, моніторинг, просвіта.
16. Основний зміст просвітницької роботи фахівця психологічної служби закладу освіти полягає у тому, щоб:
А) знайомити батьків з результатами успішності учнів;
Б) формувати потребу в психологічних знаннях, бажання використовувати їх у роботі з дитиною або в інтересах розвитку власної особистості;
В) залучати учнів до роботи в громадських проектах.
17. Методика соціометрії вивчає:
А) методи зниження стресових ситуацій;
Б) рівень адаптації;
В) міжособисті відносини.
18. Спеціальна група або інклюзивний клас у закладі освіти утворюються:
А) у разі звернення батьків;
Б) за рішенням директора;
В) за поданням вчителя.
19. Індивідуальна освітня траєкторія учня:
А) розробляється педагогічними працівниками, схвалюється педагогічною радою закладу освіти, затверджується його керівником;
Б) розробляється педагогічними працівниками у взаємодії з учнем та/або його батьками, схвалюється педагогічною радою закладу освіти, затверджується його керівником та підписується батьками;
В) розробляється у взаємодії з учнем та/або його батьками та підписується батьками.
20. Хто формує та затверджує річний план підвищення кваліфікації практичного психолога на наступний календарний рік, що визначає вид, форму, суб’єктів підвищення кваліфікації, кількість годин і строки проходження?
А) суб’єкт підвищення кваліфікації;
Б) кожен педагогічний працівник самостійно укладає план підвищення кваліфікації;
В) педагогічна рада закладу освіти на основі пропозицій педагогічних працівників.
21. Що із переліченого не належить до видів булінгу:
А) залякування;
Б) приниження;
В) заохочення до навчання.
22. При складанні річних планів роботи практичного психолога/соціального
педагога ЗЗСО до уваги не беруться:
А) стан здоров’я працівника;
Б) пріоритетні напрями діяльності освітнього закладу та запити
педагогічного колективу;
В) спеціалізація і рівень кваліфікації працівника психологічної служби навчального закладу.
23. Щоденним документом роботи практичного психолога ЗЗСО є:
А) акт щоденного обліку роботи;
Б) протокол щоденного обліку роботи;
В) журнал щоденного обліку роботи.
24. Облік проведення корекційних занять у закладах освіти здійснюється:
А) раз в рік;
Б) згідно плану;
В) раз в місяць.
25. Чи може практичний психолог ЗЗСО бути одночасно класним керівником:
А) не може;
Б) може;
В) може за умов наявності педагогічного стажу не менше 5 років.
Перелік ситуаційних завдань
- До психолога у Центр звернувся практичний психолог ЗЗСО І-ІІІ ст. акредитації з проханням надати консультацію з питань кращої організації його роботи з учнем 7-Б класу з легкою розумовою відсталістю. Якими будуть Ваші практичні поради?
- Соціальний педагог одного із ЗЗСО міста звернувся до психолога Центру з питанням про надання допомоги у вирішенні питання систематичного порушення рівня дисципліни під час навчальних занять та низького рівня відвідуваності учнем 8-А класу навчального закладу. Ваші поради у цій ситуації?
- Практичний психолог ЗЗСО І-ІІІ ст. акредитації, який вперше атестується, звернувся за порадою до психолога Центру про надання консультації щодо складання перспективного плану роботи в атестаційний період. Якими будуть Ваші поради?
- Психолог одного із ЗЗСО міста Борислава звернувся із проханням надати консультативну допомогу з питань поширення булінгу в освітньому середовищі серед учнів та виробленню шляхів його протидії. Якими будуть Ваші рекомендації?
- Якими нормативними документами має послуговуватись практичний психолог у своїй професійній діяльності? Наведіть приклади напрямів діяльності і відповідних документів, до яких слід апелювати.
- Надайте поради щодо методики організації роботи практичного психолога у інклюзивних групах закладів дошкільної та загальної середньої освіти.
- Практичний психолог закладу дошкільної освіти звернувся з проханням надати пораду з приводу використання новітніх психо-діагностичних методик для вивчення готовності дошкільника до навчання у школі.
- Надайте консультативну допомогу практичному психологу ЗЗСО з приводу шляхів покращення профорієнтаційної роботи у закладі загальної середньої освіти.

