ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ПСИХОЛОГА КУ”ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ”

Термін подання документів для участі у конкурсі

з  13 вересня 2023 року до 02 жовтня 2023 року.

  • Найменування і місцезнаходження закладу освіти:

КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бориславської міської ради,  вул. Шевченка, 42,  м. Борислав,  Львівської області, каб.  44

  • ·                Найменування посади та умови оплати праці:

             психолог (0,25 ставки) ; умови оплати праці: 14 тарифний розряд

Кваліфікаційні вимоги до психолога Центру  відповідно до Закону України  «Про повну загальну середню освіту»:

  • є громадянином України;
  • вільно володіє державною мовою;
  • має вищу педагогічну освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста);
  • стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше п’яти років,
  • досвід впровадження інновацій, педагогічних новацій і технологій у системі освіти, у тому числі інформаційно-комунікаційних, організаторські здібності.
  • Перелік  документів для участі у конкурсі:
  • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше п’яти років на день їх подання;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;
  • заяву про присутність близьких родичів у складі конкурсної комісії.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

  • Місце  подання документів для участі у конкурсі:

вул. Шевченка, 42,  м.Борислав,  Львівської області,

КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бориславської міської ради,  каб. 44

  • Дата та місце початку конкурсного відбору,  етапи його проведення :

Конкурсний відбір відбудеться  5 жовтня 2023 року за адресою:

вул. Шевченка, 42,  м.Борислав,  Львівської області,

КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Бориславської міської ради,  каб.  44

Конкурс складається з таких етапів:

  • прийняття рішення про проведення конкурсу;
  • оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
  • прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
  • перевірка поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;
  • допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
  • проведення конкурсного відбору;
  • визначення переможців конкурсу;

Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:

  • перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»,  «Про повну загальну середню освіту» (додається);
  • перевірки професійних компетентностей шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання (додається);
  • ·                Прізвище та ім’я, номер телефону та адреса електронної пошти уповноваженої надавати інформацію про конкурс.

Татомир Ірина Любомирівна

Тел.: 095 764 0246

Ел.пошта:  Centr.Boryslav2020@gmail.com

Додаток

Перелік тестових завдань

  1. Скільки часу відводиться практичному психологу на індивідуальну психодіагностику (обстеження, обробку результатів, оформлення висновків і рекомендацій)  одного учня або педагогічного працівника:

А) 8;

Б) 6;

В) 10.

2. Скільки часу відводиться практичному психологу на групову психодіагностику, соціально-психологічні дослідження (обстеження, обробку результатів, оформлення висновків та рекомендацій) для одного класу (в годинах):

А) 16,5;

Б) 8,2;

В) 33.

3. Скільки часу відводиться практичному психологу на групову корекційно-відновлювальну та розвиткову роботу (в годинах):

А) 14;

Б) 40;

В) 19.

4. Періодичність проведення «години  психолога» для кожної групи/класу:

А) 1 раз на тиждень;

Б) 2 рази в рік;

В) 1 раз на місяць.

5. Тижневе навантаження практичного психолога на повну ставку у закладах загальної середньої освіти  становить:

А) 60 год;

Б) 40 год;

В) 20 год.

6. Хто у ЗЗСО затверджує графік роботи практичного психолога:

А) завуч з виховної роботи;

Б) методист відділу освіти;

В) директор.

7. До функцій практичного психолога з супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП) належить:

А) соціально-педагогічний патронаж дитини з ООП та її батьків;

Б) соціалізація та адаптація дитини з ООП у новому колективі;

В) вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП.

8. Практичний психолог закладу та/або установи освіти бере участь в:

А) роботі громадського самоврядування закладів освіти;

Б) роботi педагогічної ради, психолого-педагогічних консиліумів, семiнарiв і засiдань методичних об’єднань;

В) діяльності батьківських комітетів.

9. Атестація практичних психологів та соціальних педагогів у системі освіти здійснюється відповідно до:

А) типового положення роботи психологічної служби закладів освіти;

Б) чинного законодавства;

В) правил внутрішньо трудового розпорядку.

10. Діагностично-прогностична функція роботи психологічної служби передбачає:

А) визначення стратегії, мети, завдань, планування діяльності психологічної служби та координація взаємодії учасників освітнього процесу;

Б) психолого-педагогічне вивчення чинників становлення особистості, її індивідуального розвитку;

В) надання допомоги у вирішенні проблем щодо розвитку, виховання, навчання та формування психологічної і соціальної компетентності учасників освітнього процесу.

11. Під корекцією у роботі психологічної служби слід розуміти:

А) форму активного співробітництва, направлену на удосконалення, розвиток, формування особистості;

Б) усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;

В) метод формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.

12. Що із переліченого не належить до посадових обов’язків роботи практичного психолога:

А) застосовувати у роботі психологічний і соціологічний інструментарій, рекомендований для використання;

Б) ведення обліку кількості учнів у закладі;

В) знати чинне законодавство щодо діяльності психологічної служби у системі освіти та інші нормативно-правові акти, пов’язані з його діяльністю.

13. Яким повинен бути стаж роботи психолога на присвоєння вищої кваліфікаційної категорії:

А) 8 років;

Б) 5 років;

В) 3 років.

14. Соціальні педагоги здійснюють соціально-педагогічний патронаж:

А) учнівських колективів та органів громадського самоврядування;

Б) викладацьких колективів, учнів та окремих представників батьківських комітетів.

В) здобувачів освіти, колективу та мікрогруп, осіб, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах;

15. Що не належить до напрямів діяльності психологічної служби ЗЗСО:

А) діагностика, профілактика, корекція;

Б) виховання, освітня діяльність;

В) консультування, моніторинг, просвіта.

16. Основний зміст просвітницької роботи фахівця психологічної служби закладу освіти полягає у тому, щоб:

А) знайомити батьків з результатами успішності учнів;

Б) формувати потребу в психологічних знаннях, бажання використовувати їх у роботі з дитиною або в інтересах розвитку власної особистості;

В) залучати учнів до роботи в громадських проектах.

17. Методика соціометрії вивчає:

А) методи зниження стресових ситуацій;

Б) рівень адаптації;

В) міжособисті відносини.

18. Спеціальна група або інклюзивний клас у закладі освіти утворюються:

А) у разі звернення батьків;

Б) за рішенням директора;

В) за поданням вчителя.

19. Індивідуальна освітня траєкторія учня:

А) розробляється педагогічними працівниками, схвалюється педагогічною радою закладу освіти, затверджується його керівником;

Б) розробляється педагогічними працівниками у взаємодії з учнем та/або його батьками, схвалюється педагогічною радою закладу освіти, затверджується його керівником та підписується батьками;

В) розробляється у взаємодії з учнем та/або його батьками та підписується батьками.

     20. Хто формує та затверджує річний план підвищення кваліфікації практичного психолога на наступний календарний рік, що визначає вид, форму, суб’єктів підвищення кваліфікації, кількість годин і строки проходження?

А) суб’єкт підвищення кваліфікації;

Б) кожен педагогічний працівник самостійно укладає план підвищення кваліфікації;

В) педагогічна рада закладу освіти на основі пропозицій педагогічних працівників.

    21. Що із переліченого не належить до видів булінгу:

А) залякування;

Б) приниження;

В) заохочення до навчання.

    22. При складанні річних планів роботи практичного психолога/соціального

педагога ЗЗСО до уваги не беруться:

А) стан здоров’я працівника;

Б) пріоритетні напрями діяльності освітнього закладу та запити

педагогічного колективу;

В) спеціалізація і рівень кваліфікації працівника психологічної служби навчального закладу.

    23. Щоденним  документом роботи практичного психолога ЗЗСО  є:

А) акт щоденного обліку роботи;

Б) протокол щоденного обліку роботи;

В) журнал щоденного обліку роботи.

24. Облік проведення корекційних занять у закладах освіти здійснюється:

А) раз в рік;

Б) згідно плану;

В) раз в місяць.

25. Чи може практичний психолог ЗЗСО бути одночасно класним керівником:

А) не може;

Б) може;

В) може за умов наявності педагогічного стажу не менше 5 років.

Перелік ситуаційних завдань

  1. До психолога у Центр звернувся практичний психолог ЗЗСО І-ІІІ ст. акредитації з проханням надати консультацію з питань кращої організації його роботи з учнем 7-Б класу з легкою розумовою відсталістю. Якими будуть Ваші практичні поради?
  2. Соціальний педагог одного із ЗЗСО міста звернувся до психолога Центру з питанням про надання допомоги у вирішенні питання систематичного порушення рівня дисципліни під час навчальних занять  та низького рівня відвідуваності учнем 8-А класу навчального закладу. Ваші поради у цій ситуації?
  3. Практичний психолог ЗЗСО І-ІІІ ст. акредитації, який вперше атестується, звернувся за порадою до психолога Центру про надання консультації щодо складання перспективного плану роботи в атестаційний період. Якими будуть Ваші поради?
  4. Психолог одного із ЗЗСО міста Борислава звернувся із проханням надати консультативну допомогу з питань поширення булінгу в освітньому середовищі серед учнів та виробленню шляхів його протидії. Якими будуть Ваші рекомендації?
  5. Якими нормативними документами має послуговуватись практичний психолог у своїй професійній діяльності? Наведіть приклади напрямів діяльності і відповідних документів, до яких слід апелювати.
  6. Надайте поради щодо методики організації роботи практичного психолога у інклюзивних групах закладів дошкільної та загальної середньої освіти.
  7. Практичний психолог закладу дошкільної освіти звернувся з проханням надати пораду з приводу використання новітніх психо-діагностичних методик для вивчення готовності дошкільника до навчання у школі.
  8. Надайте консультативну допомогу практичному психологу ЗЗСО з приводу шляхів покращення профорієнтаційної роботи у закладі загальної середньої освіти.